Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 02:18 - 15.08.2009 Алкохолът - митове и легенди
Автор: notton Категория: Други   
Прочетен: 420 Коментари: 1 Гласове:
1



Какво виждат хората в пиячката, големия въпрос, за който има доста отговори. Естествено някои хора ще кажат, аз пия от мъка, махай ми се от главата, каква мъка ??? гаджето те напуснало и си решил се удавиш в ракия тва е смешно (предполагам че помага, щом толкова хора се оправдават с това чудо :D ). Един приятел ми беше казал "когато пия, чувствам че летя" е да то и аз да падна от терасата, за известно време и аз ще чувствам, че летя. Ех тази пукница - толкова известна из тинейджърите и студентите и руснаците :D. Аз лично веднъж съм се напивал, най - ши*аната вечер в живота ми, прекарах 5 часа до кенефа - това живот ли е, по скоро не, поне аз така си научих урока, но големия Въпрос е какво младото вижда в Алкохола, да не би да си мислят, че им изпълнява някакво желание, или ги дарява с вечна младост и сила (това е пълна простотия, всички знаят че няма такова нещо, но защо тогава ??? ) или пък с това се мислят за велики. Честно имам приятели които когато видят пиене все едно виждат Анджелина Джоли по жартиери, или пък може би мислят в перспектива, в бъдеще водните запаси на земята ще свършат като няма вода, трябва да се пие нещо друго :D бам въпроса е решен, това била цялата тайна колко съм бил глупав :D :D та хората мислят как да оцелеят, а аз им държа сметка, както казах Митове и Легенди само правителството знае истината и Алкохолиците все пак това е тяхната област :D


Тагове:   митове и легенди,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. net - това тийнейджърите
16.11.2009 22:45
това тийнейджърите
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: notton
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9873
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930